Luettelo Harjavallan seurakunnan hautausmaan alueen puista, jotka istutettu kunkin vuoden kouluunlähtijöille.

Kouluunlähtijöiden puut.

Seurakuntapastorin viransijaisuus

Harjavallan seurakunnassa on seurakuntapastorin puolen vuoden viransijaisuus haettavissa. Vaativuusryhmä 601. Viranhoito alkaa 1.2.2021 eli hyvin pian. Sijaisuuden jälkeen virka avataan vakituisesti haettavaksi, joten sijaisuutta jatketaan siihen asti, kunnes virka täytetään. Jos haet virkaa myös sijaisuuden jälkeen, pääset sijaisena paalupaikalle.

Viran vastuualueet jumalanpalveluselämän lisäksi ovat aikuistyö+perhetyö sekä lähetystyö. Avoin, ihmisten kanssa toimeen tuleva, organisointitaitoinen, digitaitoinen, lähetysmyönteinen, selkeä ulosanti. Nämä ovat arvostamiani asioita työntekijässä. Harjavalta on pieni mutta vireä kaupunkiseurakunta, jossa 5120 jäsentä ja hyvä työtiimi. Ota yhteyttä arkkihiippakunnan hiippakuntapastoriin Pauliina Järviseen (ks. kapitulin yhteystiedot) sekä minuun 044 7356 751.

Täytä hakemus KirkkoHR-rekryssä: https://rekry.evl.fi/rekry2/#/job/15974?portal=rekry2&source=app

2021-01-06 16:49:00.0