Tuulikarin leirikeskus

Tuulikarintie 37, 27170 Kuivalahti

Kesäisin suuri osa seurakunnan toiminnasta keskittyy Eurajoen Kuivalahdelle, Tuulikariin. Leirikeskuksessa järjestetään joka kesä useita erilaisia leirejä niin lapsille, nuorille kuin vanhemmillekin seurakuntalaisille. Leirikeskuksen majoitustiloihin kuuluu 11 neljän hengen mökin lisäksi päärakennuksessa sijaitsevat kolme erillistä huonetta. Päärakennuksessa on myös monitoimi- ja luokkatilana toimiva sali. Kokoontumiseen soveltuvat myös tontin alkuperäisin rakennus Isännän Mökki, sekä saunan yhdeydessä oleva takkasali, eli tuttavallisesti "takkis". Ruokalarakennuksen yhteydessä oleva keittiötä on asianmukaisesti päivitetty ja laajennettu vuosien saatossa.

Rantasaunassa mukavat löylyt antaa hiljattain uusittu kiuas. Rannan monikäyttöisellä laiturilla on mukava katsella merta ja tuntea tuuli kasvoillaan. Monta ehtoollishetkeäkin on vietetty siellä ryhmien kanssa.

Tuulikari on ollut seurakunnan käytössä 17.8.1963 lähtien.

Pysäköinti Pysäköinti
wc wc