Kirjan julkistamistilaisuus

harjavallan hautausmaa_kuva Johanna Herbertsson-Blom

Seurakuntatalo

Tuonen viita, rauhan viita -kirjan julkistamistilaisuus.

Tervetuloa julkkareihin! Julkistamistilaisuus alkaa klo 14 ja tilaisuudessa kuullaan puheenvuoroja niin kirjailijalta itseltään kuin Harjulan Killan ja seurakunnan edustajilta. Lomassa musiikkia kanttori Junnilan koskettimista sekä kakkukahvit.

Kirjailija Hannu Vaajalan Tuonen viita, rauhan viita -teos on 192-sivuinen runsas tietopaketti paikallishistoriasta. Harjavallan hautausmaa kätkee sisäänsä monia tarinoita, joista kirjaan on nyt poimittu osa. Kaunis, runsaasti kuvitettu kirja on oiva lahjavinkki paikallistarinoista kiinnostuneelle tai omaan kirjahyllyyn tutkittavaksi.

Tilaisuuden lopuksi kirjaa on mahdollisuus ostaa julkkaripäivän hintaan (30 e).
29.4. eteenpäin kirjaa saatavilla Emil Cedercreutzin museolta sekä Harjavallan kirjakaupasta (norm. hinta 40 e).

Tule mukaan kuulemaan lisää kirjasta ja hankkimaan omaksi tai lahjaksi teos palasta paikallishistoriaa.