Kuvassa Harjavallan kirkon urut ja alttari.

Musiikki

Iloa, lohdutusta ja voimaa musiikista!

Musiikki on tärkeä osa seurakunnan elämää. Musiikkityö kulkee mukana vauvasta vaariin, ilosta suruun - arjesta juhlaan. Musiikki hoitaa, luo yhteyttä ja auttaa hiljentymään. Seurakunta tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia musiikin kuuntelemiseen ja harrastamiseen. Lähde rohkeasti mukaan!

KUOROT JA MUUSIKOT

Sekakuoro Laulavalta

LaulaValta-kuoroharjoitukset syyskaudelle ovat alkaneet. Tapaamiset seurakuntatalolla parillisten viikkojen torstaina klo 14.
Vetäjänä kanttori Juha Junnila.

Tervetuloa mukaan myös uudet laulajat!

Lapsikuoro Valon Vekarat

Valon Vekarat syyskausi alkaa 13.9. Harjoitukset parittomien viikkojen keskiviikkoina seurakuntatalolla klo 16.30 alkaen.
Tervetuloa aikaisemmin käyneet ja uudet laulajat!

Haluatko Seurakuntamuusikoksi?

Kuorojen lisäksi musiikkityö tarjoaa monenlaisia projekteja ja tilaisuuksia, joihin musiikkityön vapaaehtoisia kutsutaan. Ilmoita kanttorille rohkeasti yhteystietosi ja toiveesi, niin etsitään juuri Sinulle sopiva paikka seurakunnan musiikkitoiminnassa!

TULEVAT KONSERTIT

Tulevat konsertit löydät tapahtumakalenterista tai kootusti tästä linkistä:

Konsertit - Harjavallan seurakunta

MUSIIKKITYÖN IDEABOXI

Mitä Sinä toivot seurakunnan musiikkityöltä? Nyt sinulla on oiva mahdollisuus lähettää ajatuksesi Pasi-kanttorille tämän linkin kautta: https://forms.gle/tHJsRq4CnYwKctG49Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Rakennetaan yhdessä seurakunnan musiikkielämää

Kanttori (virkavapaalla)