Nimikkolähetit ja -kohteet

Lähetyksen painopiste on kentillä tehtävässä työssä. Sitä varten Harjavallan seurakunta on solminut lähetysjärjestöjen kanssa nimikkolähettejä koskevia sopimuksia. Sopimuksia on neljä. Liisa Rossi Virossa (SLEY), Miia da Silva toivoa naisille -työssä (Sansa), Gunilla ja Magnus Riska Etiopiassa (Kylväjä) sekä Antti ja Laura pakolais- ja maahanmuuttajatyössä (Kansanlähetys). Alla olevien linkkien kautta pääset tutustumaan heihin lähemmin.

Nimikkolähettimme pakolais- ja maahanmuuttajatyössä Pohjois-Afrikassa /Espanjassa

Antti ja Laura lähdössä maahanmuuttajatyöhön ja työn tukeminen

Kansanlähetys

Liisa Rossi, Viro Rakvere

SLEY

Sähköpostiosoite:

liisa.rossi@sley.fi

Voit tukea Liisan työtä myös tämän linkin kautta: Lahjoita tukirenkaaseen/Liisa Rossi

Liisan viimeisimmät lähettikirjeet:

1/2024

6/2023

5/2023

4/2023

Miia Da Silva

Toivoa naisille- työ Euroopassa, Pohjois-Afrikassa, Lähi-Idässä ja Keski-Aasiassa

Sansa

Lahjoita Toivoa naisille työhön

Miian terveisiä lähetyskentältä voit lukea täältä:

7/2023

6/2023

5/2023

4/2023

Kuva: Saija Tiilikainen

Magnus ja Gunilla Riska

Etiopia

Kylväjä.fi

Vuoden 2023 alusta seurakunta aloittaa uudelleen Etiopian lähetystyön tukemisen. Läheteiksemme saimme Magnus ja Gunilla Riskan

Pääset tutustumaan heihin seuraavan linkin takaa:

Linkki haastatteluun

Riskojen lähettikirjeitä voit lukea täältä

1/2024

9/2023

8/2023

7/2023

Voit antaa avustuksen Kylväjän lähetystyölle täällä: Lahjoita Kylväjän lähetystyölle.

Lähetyskannatus

Seurakunnan lähetysvarat koostuvat sekä seurakunnan budjettimäärärahoista että vapaaehtoiskannatusvaroista. Vapaaehtoisvaroja kerätään mm. lähetyspiireissä ja -illoissa kolehdeilla, karjalanpiirakkatalkoiden tuotolla, myyjäisillä ja kirkkokahvituloilla. Lähetysvaroilla tuetaan nimikkolähettejä ja -kohteita lähetyskentillä. Harjavallan seurakunnalla on neljä nimikkolähettikohdetta. Lisäksi kirkkokahvivaroilla tuetaan etiopialaista kummilasta.

Seurakuntamme nimikkokohteita voi tukea mm. alla olevan tilinumeron kautta:

Harjavallan seurakunnan lähetystili: FI 87 5037 0520 0861 13