Luettelo Harjavallan seurakunnan hautausmaan alueen puista, jotka istutettu kunkin vuoden kouluunlähtijöille.

Kouluunlähtijöiden puut.

Yhteisvastuukeräys 2023

Yhteisvastuukeräys on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon vuosittainen suurkeräys ja välittämisen kansanliike, joka polkaistiin tänä vuonna käyntiin 5.2.  Se auttaa hädänalaisia syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta.

Yhteisvastuukeräys 2023 auttaa nuorten väkivallan ja konfliktien ratkaisussa ja ennaltaehkäisemisessä. Lahjoituksellasi puututaan kouluväkivaltaan, tehdään konfliktien sovittelua sekä autetaan nuoria maailman kriisialueilla. Mukana auttamassa ovat Aseman Lapset ry, Suomen ev.lut.kirkon seurakunnat sekä Kirkon Ulkomaanapu.

Keräyksen suojelijana toimii tasavallan presidentti Sauli Niinistö

Lahjoittamalla mahdollistat avun kriisitilanteessa ja tarjoat turvallisemman tulevaisuuden.

Katkaistaan väkivallan kierre yhdessä.

2023-02-20 12:12:47.0