Luettelo Harjavallan seurakunnan hautausmaan alueen puista, jotka istutettu kunkin vuoden kouluunlähtijöille.

Kouluunlähtijöiden puut.

Uusi ma. seurakuntapastori ja uusi vs. kirkkoherranviraston sihteeri

Aija Pöyri on saanut tuomiokapitulilta viranhoitomääräyksen Harjavallan seurakuntapastorin virkaan 1.10.2021-31.7.2022. Virka on määräaikainen siksi, että seurakunta saa aikaa pohtia viran tulevaisuutta. Kolme pappia seurakunnan jäsenmäärän laskettua noin 5000 henkilöön, on liian paljon, mutta kaksi on liian vähän. Varsinkin siksi, kun myös lähetys- ja tiedotussihteerin paikka on täyttämättä.

Kirkkoherranviraston toimistosihteeri Irma Jokinen sai viran Porin aluekeskusrekisteristä, Rauman sekisterisihteerinä. Tehtävään kuuluu kuuden kuukauden koeaika. Harjavallan seurakunnan viransijaisena toimii 1.10.2021 alkaen Anne Ketola helmikuun loppuun asti 2022.

2021-10-05 07:11:00.0